Všeobecné obchodní podmínky

PDF download | vytisknout


1. Oblast působnosti

Tyto všeobecné obchodní podmínky platí pro všechny obchodní vztahy mezi společností zooplus AG, Sonnenstraße 15, D-80331 Munich (dále jen zooplus), a jejími zákazníky skrze internetový obchod www.zoohit.cz.

2. Objednávací proces, uzavření smlouvy, množstevní omezení

  1. Objednávací proces

    • zooplus AG nabízí svým zákazníkům kompletní sortiment v rámci chovu domácích zvířat. Kliknutím na výrobek, či jeho popis, přejde zákazník na detaily produktu, např. detaily týkající se designu produktu, velikosti, příchutě. Výrobek se umístí do virtuálního nákupního košíku zadáním požadovaného množství produktu a kliknutím na symbol nákupního košíku.
    • Po kliknutí na symbol “nákupního košíku” v pravém horním rohu internetového obchodu se zákazníkovi zobrazí přehled všech vybraných produktů, které může kdykoliv kontrolovat, v případě nutnosti tvořit změny.
    • Pokud zákazník dokončil svůj výběr produktů, pokračuje skrze tlačítko „K objednávce/pokladně”. Registrovaní zákazníci zde zadávají své uživatelské jméno a heslo, aby se automaticky načetly jejich uložené údaje. Nový zákazník se může zaregistrovat jako uživatel a nastavit svůj účet nebo pokračovat v nákupu bez registrace. V takovém případě musí neregistrovaný zákazník zadat svou adresu a fakturační údaje na následující stránce.
    • V dalším kroku se zákazník dostane k poslednímu kroku objednávky, a to je “Přehled“. Zde se Vám zobrazí celá objednávka s cenami jednotlivých výrobků (včetně DPH) a cena za poštovné a balné.
    • Zákazník závazně objedná v momentě, kdy v posledním kroku klikne na ikonu “Objednať”. Tímto je objednávka odeslána.
  2. Uzavření smlouvy

    Obrázky v internetovém obchodě jsou určeny pro ilustraci, nepředstavují závazné nabídky prodeje. Závazná nabídka pro vytvoření kupní smlouvy a pro dokončení procesu objednávky se tvoří kliknutím na tlačítko „Koupit“. Zákazník poté obdrží automatické potvrzení o přijetí objednávky e-mailem (potvrzení objednávky). Toto potvrzení objednávky nepředstavuje žádné přijetí nabídky, ale pouze informuje zákazníka o obdržení jeho objednávky společností zooplus AG. Smlouva se zooplus AG je uzavřena až v okamžiku, kdy tato akceptuje nabídku zákazníka tím, že zašle objednané produkty zákazníkovi a toto odeslání potvrdí druhým emailem (potvrzení o odeslání).

  3. Uzavření smlouvy při platbě předem

    Výjimka k bodu 2.b. platí pro platbu předem. Zde dochází k uzavření smlovy při zaslání informací o platbě firmou zooplus. Tyto informace jsou zákazníkům zaslány během 24 hodin po dokončení objednávky. Potvrzení o objednávce neobsahuje žádné informace o platbě. Při platbě předem je částka v momentě obdržení informací o platbě splatná a je třeba ji uhradit během 7 dnů na naše konto. Pokud platba nedojde do 7 dnů na náš účet, je objednávka automaticky stornována.

  4. Množstevní omezení

    Prodej nabízeného zboží je možný pouze v množství obvyklém pro domácí spotřebu a soukromým osobám.

3. Ceny, poštovné a balné

  1. Ceny

    Všechny ceny jsou uváděny vč. zákonné DPH a dalších cenových prvků, je třeba brát v potaz další extra náklady týkající se poštovného a balného. Pro zákazníky Švýcarska jsou všechny ceny uváděny netto (bez DPH), to znamená, že v sobě nezahrnují německé, ani švýcarské zákonné DPH. Případná DPH, kterou je třeba vybrat na základě švýcarských zákonů, bude na hranicích stanovena Švýcarskou daňovou správou a zákazníkem bude zaplacena při dodání zboží.

  2. Poštovné a balné

    Při objednávce z našeho internetového obchodu v hodnotě nad 599 Kč vč. Vám doručíme zboží Českou poštou zdarma, při výběru DPD za poplatek 49 Kč. Za objednávku, která této částky nedosahuje, bude účtována paušální částka za poštovné a balné ve výši 99 Kč při doručení Českou poštou a 129 Kč při doručení DPD, a to nezávisle na počtu balíků nebo velikosti a váze zásilky. Minimální hodnota objednávky (bez poštovného) však musí činit 399 Kč. Ceny poštovného a balného pro zásilky do jiných zemí naleznete zde. Pakliže by doručení zásilky mělo z technických nebo logistických důvodů proběhnout ve více etapách, budou náklady za poštovné a balné účtovány samozřejmě pouze jednou.

4. Dodání zboží

V jiných zemích, než je Spolková republika Německo, dodává zooplus pouze konečným spotřebitelům(soukromým osobám).

Pokud není uvedeno jinak, je dodací lhůta stanovena na 2-4 pracovních dní od vyexpedování. Informace o dodacích podmínkách jsou uvedeny zde.

V případě, že některé z objednaných produktů nejsou skladem, je zooplus oprávněn zaslat dílčí zásilku na své náklady, pouze pokud s tímto zákazník souhlasí.
V případě, že zooplus není schopen bez vlastního zavinění objednaný produkt zákazníkovi dodat díky chybě na straně dodavatelů tohoto produktu, vyhrazuje si právo odstoupit od smlouvy. V takovém případě musí zooplus neprodleně zákazníka informovat a navrhnout jinou možnost v podobě srovnatelného výrobku. Pokud srovnatelný výrobek není k dispozici, nebo v případě, že zákazník o srovnatelný výrobek nebude jevit zájem, zooplus bez zbytečného odkladu odškodní zákazníka.

Dodávky jsou v rámci EU bez cla. Při dodávkách v zemích mimo EU, především do Švýcarska, si platí zákazník eventuální clo, daně a jiné poplatky sám.

Upozornění - pokud více jak třikrát nevyzvednete Vámi objednanou zásilku na dobírku, systém Vám při další objednávce znemožní zaplatit na dobírku.

 

V případě poškození výrobku během dodání, kontaktuje zákazník neprodleně zákaznický servis. V důsledku oznámení podává zooplus stížnost týkající se škody u dopravce nebo dopravního pojistitele. Pokud zákazník poškození při přepravě nenahlásí, na takto poškozené zboží se nevztahují zákonná záruční práva zákazníka.

Pro bezproblémové doručení předává zooplus patřičné dopravní službě e-mailovou adresu a pokud je k dispozici i telefonní číslo zákazníka. Toto zprostředkování je nezbytnou součástí smluvního vztahu se zooplus. V souvislosti s tímto nemá zákazník právo na volbu nebo odstoupení. Bližší informace k tomu najdete v Ochraně osobních údajů

5. Výhrada vlastnictví

Až do okamžiku kompletního zaplacení ceny zůstává zboží vlastnictvím zooplus AG. Před převedením vlastnictví není dovolena zástava, zpracování nebo změna bez souhlasu zooplus AG.

6. Poučení o odstoupení od kupní smlouvy

Zákazníci (spotřebitelé) mají 14-denní právo na odstoupení od smlouvy. Spotřebitel je jakákoli fyzická osoba, která vstupuje do právního vztahu za účelem, který se netýká její obchodní či samostatně výdělečné činnosti. Následující ustanovení se týkají práva na odstoupení od smlouvy a vyloučení práva na odstoupení od smlouvy. Pokud má zákazník jakékoliv další otázky k odstoupení od smlouvy, může se obrátit na náš zákaznický servis.

Návod na odstoupení od kupní smlouvy

Návod na odstoupení od kupní smlouvy

Informace o uplatnění práva odstoupit od smlouvy

Zákazník má právo během 14 dnů bez udání důvodu odstoupit od kupní smlouvy. Lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne 14 dnů od následujícího dnu, kdy Vy nebo Vámi určená třetí strana (jiná než dopravce) získáte/získá do fyzického držení poslední zboží z dané objednávky.

Abyste mohli uplatnit právo na odstoupení, musíte nás (zooplus AG, Sonnenstr. 15, 80331 München, Deutschland, telefon: +420 234 102 198 zákaznický servis) informovat pomocí prohlášení (např. poštou poslaným dopisem nebo e-mailem) o Vašem rozhodnutí odstoupit od smlouvy. Můžete k tomu použít také přiložený formulář pro odstoupení od smlouvy, který ale není povinný.

Pro dodržení odvolací lhůty postačí, abyste odeslali oznámení odstoupení od smlouvy před uplynutím 14- denní lhůty.

Následky odstoupení od smlouvy

V případě účinného odstoupení od smlouvy Vám vrátíme veškeré platby, které jsme od Vás obdrželi za dané objednávky, a to včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený naší společností) – platby musí být vráceny nejpozději do čtrnácti dnů ode dne, kdy jsme od Vás obdrželi oznámení odstoupení od smlouvy. Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který jste použil(a) pro provedení počáteční transakce (kromě dobírky), pokud jste výslovně neurčil(a) jinak. V žádném případě Vám s tím nevzniknou další poplatky. Můžeme odmítnout provést zpětnou platbu, dokud neobdržíme zboží nazpět, nebo dokud nedodáte důkaz, že jste zboží odeslali.

Zboží bez prodlení a v každém případě ne později než 14 dnů ode dne, kdy nám oznámíte, že odstupujete od této smlouvy, zašlete zpět na adresu:

ZOOHIT
Česká pošta – POSTKOMPLET UL
Jateční 436/77
403 71 Ústí nad Labem

Lhůta je splněna, pokud nám zašlete zboží zpět před uplynutím 14- denní lhůty.

Veškeré náklady spojené se zpětnou zásilkou Vám uhradíme.
Odpovídáte pouze za jakékoli snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než je nutné k obeznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Konec poučení o odstoupení od smlouvy

Vyloučení práva odstoupení od kupní smlouvy

Právo na odstoupení od kupní smlouvy neplatí v případě dodání zboží:

  • které bylo vyrobeno na speciální přání zákazníka (např. osobní obojky), stejně jako u rychle se kazícího zboží jako jsou např. rostliny, akvarijní živočichové, živé nebo mražené krmivo,
  • které nejsou vhodné pro navrácení z důvodů týkajících se ochrany zdraví a hygieny, pokud bylo po doručení porušeno uzavírání (pečeť),
  • které bylo po doručení neoddělitelně smíchané s jiným zbožím.


  • K tomuto zboží patří mimo jiné léčiva, která byla zaslána prostřednictvím lékárny Apotheke zooplus AG. K distribuci léčiv je rozhodující zaručit profesionální a odborné zacházení. Toto nemůžeme zaručit u zboží, které bylo již dodáno zákazníkům. Z tohoto důvodu nemůžeme již jednou zaslané zboží prodávat. Nicméně léčiva, která nám budou zaslána zpět, budou odborně zlikvidována.

Formulář na odstoupení od smlouvy

Vzorový formulář
(Chcete- li odstoupit od smlouvy, vyplňte a zašlete nám prosím následující formulář
na adresu.)
— zooplus AG, Kundenservice, Sonnenstraße 15, 80331 München service@zoohit.cz
— Tímto odstupuji / odstupujeme (*) od mnou / námi uzavřené smlouvy (*)
následujícího zboží (*)/ následujících služeb (*)
— Objednáno dne (*)/Doručeno dne (*)
— Jméno spotřebitele
— Adresa spotřebitele
— Podpis spotřebitele (pouze při zaslání poštou)
— Datum
_______________
(*) (*) Nehodící se škrtněte.

7. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

  • 1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, napište nám přes náš kontaktní formulář).

 

  • 2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

 

  • 3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz zde).

 

  • 4. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce).

 

  • 5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

 

  • 6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.

 

  • 7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.

 

  • 8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.

 

  • 9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.


 

Reklamace – reklamační řád

8. Poskytnutí záruky a odpovědnosti

Reklamace – reklamační řád

Reklamační řád se řídí ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., Občanského zákoníku, č. 513/1991 Sb. a z.č. 634/1992 Sb., Zákona o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon) a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen zboží), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva kupujícího na odpovědnosti za vady (dále jen reklamace).

Tento reklamační řád platí mezi prodávajícím - zooplus AG, se sídlem Sonnenstraße 15, D-80331 Mnichov (dále jen zooplus) a kupujícím –zákazníkem internetového obchodu www.zoohit.cz .
 

Záruční podmínky

  • Vyskytnou-li se po převzetí zboží kupujícím vady zboží v záruční době, kupující je oprávněn uplatnit reklamaci.

 

  • Délka záruční doby se řídí platnými ustanoveními občanského zákoníku a činí 24 měsíců, s výjimkami stanovenými příslušnými právními předpisy.

 

  • Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě, čímž je myšlena doba od převzetí věci do oprávněné reklamace až do doby, kdy byl kupující povinen si věc ze záruční opravy vyzvednout. V případě výměny zboží získává kupující záruku novou v délce 24 měsíců nebo do doby trvání záruky původního zboží, je-li tato delší.

 

  • Záruční lhůta začíná běžet převzetím věci kupujícím.

Rozsah záruky

  • 1. Záruka se nevztahuje na:
  • škody způsobených živelnou katastrofou, povětrnostními vlivy, mechanickým poškozením, elektrostatickým nábojem,
  • vady způsobené neodbornou obsluhou, nedodržením návodu k obsluze, podmínek instalace a nedostatečnou údržbou. Dále pak používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci ke zboží,
  • poškození způsobená zapojením do sítě neodpovídající příslušné ČSN nebo prokazatelně nedovolenými zásahy do přístroje.

  • 2. Právo na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
  • u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána,
  • při opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním,
  • u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím.


Rozpor s kupní smlouvou
Pokud se vada projeví v prvních 6 měsících od převzetí plnění, považuje se za vadu, která existovala již v době převzetí věci, pokud se neprokáže opak či to neodporuje povaze věci.

Poškozená zásilka při převzetí
Prosíme zákazníky, aby v případě viditelného poškození zásilky nepřebírali balík od přepravce a nechali ho poslat zpět odesílateli (tedy nám). V takovám případě prosím kontaktujte náš zákaznický servis, který situaci s dopravcem dořeší a hlavně dopošle zcela nové zboží.



Vyřízení reklamace

  • 1. V případě vad, které se vyskytnou v záruční době, je kupující povinen neprodleně se obrátit s detaily závady a popřípadě také fotografiemi na zákaznický servis zoohit přes kontaktní formulář zde: https://www.zoohit.cz/contact či na telefonním čísle +420 234 102 198. Zákaznický servis informuje kupujícího o dalším postupu.

 

  • 2. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace o způsobu vyřízení reklamace. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady přiměřená podle druhu výrobku či služby.

 

  • 3. Kupující prokáže původ zboží při vyřizování reklamace příslušnou fakturou a číslem objednávky. Není-li schopen tyto doklady předložit, je povinen uzavření kupní smlouvy doložit jiným prokazatelným způsobem.

 

  • 4. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím výslovně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.

 

  • 5. Při vrácení zboží či zasílání k opravě si kupující vede ve vlastním zájmu tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží a označí zásilku příslušnými symboly. Zboží by mělo být pokud možno nejlépe v původním obalu nebo obalu, který zabrání poškození zboží při přepravě, v úplném stavu, vč. kabelů a veškerého ostatního příslušenství. Kupující prokáže původ zboží předložením dokladu o koupi a nebo jiným dokumentem, který prokazuje uskutečnění koupě.

 

  • 6. V případě zjištění neodstranitelné vady zboží bránící jeho řádnému užívání, má kupující právo na výměnu zboží nebo má právo od smlouvy odstoupit.


 

Veterinární dietní krmivo by mělo být používáno pouze tam, kde bylo doporučeno, a kde je jeho podávání pravidelně sledováno veterinářem. Veterinář by měl být během krmení pravidelně navštěvován (každých 6 měsíců) a hlavně neprodleně kontaktován v případě zhoršení zdravotního stavu domácího zvířete. Zooplus AG nenese odpovědnost za následky nesprávného používání veterinárních dietních krmiv a za podávání v případech, kdy to není potřebné.



Tento reklamační řád je platný od 31.3.2015. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.

9. Způsoby platby a kupóny


Zoohit si vyhrazuje právo v určitých případech akceptovat pouze určité druhy plateb. Platba posíláním hotovosti či šeků není možná.

  1. Platba na dobírku

    Tato platba je možná pouze prostřednictvím České pošty. Zoohit si vyhrazuje právo v určitých případech akceptovat pouze určité druhy plateb. Platba posíláním hotovosti či šeků není možná.

    Upozornění - pokud více jak třikrát nevyzvednete Vámi objednanou zásilku na dobírku, systém Vám při další objednávce znemožní zaplatit na dobírku.
  2. Platba přes PayPal

    Platba přes PayPal je spojena s poplatkem 19 Kč.

  3. Platba platební kartou

    Při placení platební kartou bude částka stržena z účtu zákazníka během jednoho týdne po odeslání zboží. K dispozici jsou Vám MasterCard a VISA.

  4. Platba bankovním převodem

    Pokud si zákazník přeje platbu bankovním převodem, zaplatí do 7 dnů po obdržení potvrzení objednávky požadovanou částku na níže uvedené konto (všechny potřebné údaje obdrží zákazník i v automatickém emailu). Upozorňujeme, že převod peněz může trvat dle bankovního institutu 2-4 pracovní dny.

    Bankovní spojení pro české zákazníky:

    zooplus AG
    Commerzbank pobočka Praha
    č.ú. 006218-0010457493
    kód banky: 6200

    IBAN: CZ8962000062180010457493
    SWIFT/BIC: COBACZPX

  5. Kupóny

    Při uplatnění slevových kupónů dbejte prosím na konkrétní podmínky, jako je minimální objednávka, platnost kupónu atd. Odpovídající informace se nacházejí na kupónu. V každém případě může být v rámci jednoho nákupu uplatněn pouze jeden kupón nebo jedna zákaznická sleva. Vyplacení hodnoty kupónu v hotovosti, stejně jako jeho dodatečné započtení na předcházející objednávky, není možné. Další prodej kupónu jiné osobě je rovněž nepřípustný.

10. Ochrana osobních údajů

Zoohit bere ochranu dat svých zákazníků velmi vážně. Prohlášení o ochraně osobních údajů od zoohit naleznete zde.

11. Provozovatel internetového obchodu

zooplus AG
Sonnenstraße 15 80331 Mnichov
zastoupenný představenstvem:
Andrea Skersies
Dr. Cornelius Patt
Andreas Grandinger

Předseda dozorčí rady:
Christian Stahl
Sídlo společnosti: Mnichov
Obvodní soud Mnichov, HRB 125080
DIČ: CZ682942738

Firma zooplus AG je v České republice registrovaná na daňovém úřadě pod číslem CZ682942738 jako zahraniční podnikatel dodávající zboží formou zásilkového prodeje koncovému spotřebitelovi.
Podle § 8 zákona č. 235/2004 Sb. je zásilkovým prodejem zboží takový prodej, kdy dodavatel z jednoho členského státu prodává zboží osobě do jiného členského státu a tato osoba, kupující, není registrovaná pro daň.
Proto není odpis daně možný.
 

12. Závěrečná ustanovení

Pokud je některé ustanovení těchto VOP neplatné, zůstane smlouva v ostatních bodech platná. Je platné německé právo s výjimkou práva OSN (CISG).

13. Verze VOP pro tisk

Kliknutím na link "Verze VOP pro tisk" obdrží zákazník VOP ve verzi pro tisk. Tu si může následně vytisknout nebo uložit.

Stav těchto VOP: 08.09.2015