Váš košík

Váš nákupní košík je bohužel prázdný.

Zoohit používá cookie pro zajištění co nejlepších služeb. Pokud chcete dál prohlížet stránky, potvrďte použití Cookie.

Pomoc

Objednávka

Jak mám objednat?
Je určená minimální nebo maximální hodnota objednávky?
Mohu spojit více objednávek do jedné?
Mohu změnit objednávku po jejím odeslání?
Mohu zrušit objednávku?
Obdržím potvrzení objednávky?
Budete mě informovat o vyexpedování mé objednávky?
Kolik balíčků dostanu?
Jak mohu sledovat svou objednávku?
Objednávka byla odeslána již před pěti dny a pořád ještě nepřišla. Co mám dělat?
V mém balíku nebyla přiložena faktura. Co se stalo?
Dostal/a jsem špatnou fakturu. Co můžu dělat?

Platba a bezpečnost

Jak dlouho obvykle trvá bankovní převod?
Mám u bankovního převodu uvést nějakou speciální informaci?
Jaké způsoby platby jsou možné?
Platil/a jsem platební kartou. Kdy bude částka odečtena?
Obdržel/a jsem upomínku k platbě, přitom zboží již bylo zaplaceno. Co mohu dělat?

Dodání zboží

Jak dlouho trvá dodání?
Jaké dodávkové služby využíváte?
Kolik stojí poštovné a balné?
Co se stane, když nejsem doma v době dodání mé objednávky?
Může být objednávka doručena na jinou adresu než je uvedena na faktuře?
Může být moje objednávka odeslána v určitý den?
Zatelefonuje mi řidič přepravní společnosti před dodáním zboží?
Do kterých jiných zemí dodáváte zboží?

Reklamace a vrácení zboží

Obdržel/a jsem neúplnou objednávku. Co mám dělat?
Obdržela/a jsem poškozený produkt. Co mám dělat?
Obdržel/a jsem jiné, než objednané zboží . Co mám dělat?
Objednané zboží mi nesedí. Mohu je vrátit?
Na jakou adresu je možné zboží vrátit?
Existuje určitá lhůta pro vrácení zboží?
Musím při vrácení zboží platit poštovné?
Proč jsem obdržel/a fakturu ke zboží, které bylo vyměněno, a které jsem již zaplatil/a s první fakturou?

Kupóny a slevy

Jak mohu uplatnit kupón?
Mohu uplatnit více kupónů v jedné objednávce?

Technické problémy

 

Položky v nákupním košíku jsou smazané (cookies)

Při odhlášení se ukázala zpráva o chybě. Co mohu dělat?
Do nákupního košíku je možné vložit pouze jeden produkt nebo je smazaný. Co dělám špatně?
Co jsou cookies?
Proč musím mít aktivované cookies při nákupu u zoohit?
Jak nastavím prohlížeč, aby povolil cookies?

 

 

Firewall a bezpečnostní certifikáty

Když odešlu objednávku objeví, se mi zpráva o chybě: Váš nákupní košík byl smazán. Co dělám špatně?
Můj prohlížeč ukazuje, že platnost bezpečnostních certifikátů vypršela. Proč?
V průběhu objednávání se objevila chyba. Dostali jste i přesto moji objednávku?

 

 

Ostatní

Nastavení PC cache s jinými webovými prohlížeči
Proč potřebuji JavaScript?
Vnější okraje obrázku se nezobrazují na webové stránce. Proč?

 

FAQ (nejčastěji kladené otázky)

Zapomněl/a jsem svoje heslo. Co mohu dělat?
Proč mi balík doručil jiný dopravce, než kterého jsem si zvolil/a?
Proč není možné zaplatit objednávku na dobírku?


Na koho se mám obrátit, pokud mám specifickou otázku týkající se určitého produktu?
Produkt, který si chci objednat není právě dostupný. Mohu si ho i přesto objednat?
Jak mohu být informován/a o vašich mimořádných nabídkách?
Jak dlouho mimořádné nabídky platí?
Jsou mé osobní údaje v bezpečí?
Je v blízkosti mého bydliště obchod zoohit?

Kontaktní informace

Náš zákaznický servis můžete kontaktovat e-mailem online pomocí našeho kontaktního formuláře.

Objednávka

Jak mám objednat?

Jak učinit objednávku je vysvětleno v naší zoohit pomoci při nákupu.

Je určená minimální nebo maximální hodnota objednávky?

Minimální hodnota objednávky u zoohit je 299 Kč (bez poštovného a balného). Maximální hodnota obsahu zásilky přepravované Českou poštou v rámci České republiky je 30 000 Kč, na Slovensko pak 1 200 Euro. Naše produkty jsou dostupné pouze v množství obvyklém pro domácnosti.

Při dopravě do většiny zemí nabízíme poštovné zdarma při objednávce nad určitou hranici (ČR od 599 Kč včetně). Při objednávce nad 599 Kč včetně Vám doručíme zboží Českou poštou zdarma, při výběru DPD za poplatek 49 Kč. U objednávek nižší hodnoty účtujeme poštovné a balné 99 Kč při dopravě Českou poštou a 125 Kč u DPD, bez ohledu na velikost, množství balení nebo jeho váhu. Pro více informací týkajících se poštovného a balného v jednotlivých zemích, klikněte zde.

Mohu spojit více objednávek do jedné?

Námi přijaté objednávky jsou ve skladu zpracovávány velmi rychle, z toho důvodu není možné spojit více objednávek do jedné. Děkujeme za porozumění.

Mohu změnit objednávku po jejím odeslání?

Pouze velmi výjimečně lze provádět změny v již odeslaných objednávkách. Protože se snažíme doručit každou objednávku nejrychleji, jak je to jen možné, nelze obvykle změny v objednávce provádět. Děkujeme za porozumění.

Mohu zrušit objednávku?

Zrušení objednávky je možné pouze ve výjimečných případech. Snažíme se doručit každou objednávku co nejrychleji, takže většinou není možné objednávku na požádání zrušit. Děkujeme za porozumění.

Kontaktujte náš zákaznický servis. Pokud jste zboží již zaplatili, vrátíme Vám peníze jakmile obdržíme Vámi vrácené zboží.

Obdržím potvrzení objednávky?

Ano. Poté, co byla Vaše objednávka odeslána a přijata obdržíte během 1-2 hodin potvrzení emailem.

Budete mě informovat o vyexpedování mé objednávky?

Ano. V okamžiku, kdy zásilka opustí sklad, obdržíte potvrzení emailem. Budeme Vás také informovat o množství balíčků, které obdržíte.

Kolik balíčků dostanu?

Tuto informaci obdržíte v emailu, kterým potvrdíme vyexpedování objednávky.

Jak mohu sledovat svou objednávku?

Instrukce, kde můžete sledovat stav Vaší zásilky, Vám pošleme spolu s emailem potvrzujícím odeslání zásilky z našeho skladu. V případě pochybností kontaktujte náš zákaznický servis.

Objednávka byla odeslána již před pěti pracovními dny a pořád ještě nepřišla. Co mám dělat?

S pomocí našich dopravců zjistíme, kde se zásilka nachází a budeme Vás informovat. Prosím, kontaktujte náš zákaznický servis.

V mém balíku nebyla faktura. Co se stalo?

Doručíme Vám fakturu co nejdříve. Obraťte se, prosím na náš zákaznický servis a vyžádejte si kopii Vaší faktury.

Dostal/a jsem špatnou fakturu. Co můžu dělat?

Prosím, kontaktujte náš zákaznický servis v případě, že jste obdrželi nesprávný účet.

Platba a bezpečnost

Jak dlouho obvykle trvá bankovní převod?

Připsání Vaší platby na naše konto může trvat až 2 pracovní dny. Během 1-2 pracovních dnů pak dojde k přiřazení Vaší platby k objednávce. Vaše objednávka je pak odeslána do našeho skladu k přípravě k odeslání.

Mám u bankovního převodu uvést nějakou speciální informaci?

Jako variabilní symbol je vhodné uvést číslo Vaší objednávky. To slouží ke snadnějšímu přiřazení platby ke správné objednávce.

Jaké způsoby platby jsou možné?

 

1. Platba na dobírku:

- upozorňujeme, že v případě částky přesahující 7.500 Kč není úhrada objednávky na dobírku zpravidla možná
- upozornění - pokud více jak třikrát nevyzvednete Vámi objednanou zásilku na dobírku, systém Vám při další objednávce znemožní zaplatit na dobírku.



2. Platební kartou Visa a Mastercard

3. Prostřednictvím PayPal (více informací: www.paypalcz.cz)

4. Platba předem převodem na bankovní účet: Commerzbank pobočka Praha, č.ú. 006218-0010457493, kód banky: 6200, IBAN: CZ8962000062180010457493, SWIFT/BIC: COBACZPX. Jako variabilní symbol uveďte, prosím, číslo Vaší objednávky. Produkty z oddělení malých zvířat, ptáků a akvaristiky bohužel nelze objednat na dobírku. Děkujeme za pochopení.

Po dokončení objednávky obdržíte automatický email, kde budou uvedeny všechny potřebné údaje.

Při platbě předem následuje vyexpedování objednaného zboží po přijetí platby na náš účet. Částka musí být na naše konto kompletně přijata do 7 dnů, do té doby je pro Vás zboží rezervováno.

Pokud není částka do 7 dnů přijata na naše konto, je objednávka automaticky stornována. Upozorňujeme, že převod peněz může trvat dle bankovního institutu 2-4 pracovní dny. Krátce před vypršením této lhůty Vám prostřednictvím automatického emailu pošleme upozornění.

Metody platby, které nabízíme, jsou díky našim vysokým zabezpečovacím standardům naprosto bezpečné. Všechna osobní data a detaily o platebních kartách jsou chráněna šifrováním a dodatečným autorizačním procesem (jak při odesílání dat, tak při jejich uchování na našich serverech).

Platil/a jsem platební kartou. Kdy bude částka odečtena?

Poté, co bylo zboží vyexpedováno, pošleme během dvou dní Váš účet příslušné bance. Vyučtování obdržíte v závislosti na období Vašeho osobního vyúčtování.

Obdržel/a jsem upomínku k platbě, přitom zboží již bylo zaplaceno. Co mohu dělat?

V tomto případě bychom rádi překontrolovali Vaše data. O datu, kdy byla částka z platební karty odečtena se můžete informovat tak, že kontaktujete náš zákaznický servis

Dodání zboží

Jak dlouho trvá dodání?

Objednané zboží je obvykle vyexpedováno ze skladu během 24 hodin po obdržení objednávky a po připsání platby na náš účet. Dodání k Vám domů trvá obvykle 2-4 pracovních dní ode dne vyexpedování. U nadměrných zásilek může dodání trvat déle, 6-9 pracovních dní..

Jaké zásilkové služby využíváte?

Pro objednávky do Velké Británie je možné zvolit DHL nebo DPD. Objednávky do Španělska, Itálie, Polska jsou zasílány pouze prostřednictvím GLS a do Švýcarska pouze prostřednictvím DHL. Pro doručení zboží do ČR spolupracujeme s DPD, Českou poštou. Prosíme o pochopení, ze není možné si určit dopředu přesnou hodinu dodání zásilky. Pro nejjednodušší předání zásilky doporučujeme zadat dodácí adresu místa, kde se budete zrovna nacházet (např. v práci), abyste nemuseli na zásilku čekat doma.Nyní zboží ze sortimentu malých zvířat, ptáků a akvaristiky doručuje z logistických důvodů především služba DPD. Pouze v případě nadměrných rozměrů balíku přepravu zajišťuje společnost DPD.
Kompletní seznam zemí a zásilkových služeb naleznete zde.

Upozornění: zásilky jsou nyní expedovány z různých skladů v zahraničí. Nemůžeme bohužel zaručit, že objednávka bude doručena jedním dopravcem!

Kolik stojí poštovné a balné?

Za přepravu do většiny zemí neúčtujeme pro objednávky od určité hranice (pro ČR od 599 Kč včetně) žádné poplatky. Při objednávce v hodnotě nad 599 Kč včetně Vám doručíme zboží Českou poštou zdarma, při výběru DPD za poplatek 49 Kč. Při objednávkách, které mají nižší hodnotu než 599 Kč účtujeme malou částku za poštovné a balné (99 Kč - Česká pošta a 125 Kč - DPD) bez ohledu na množství balíků, velikost nebo váhu objednávky. Pro více informací ohledně poštovného a balného do ostatních zemí, prosím klikněte zde.

 

Co se stane, když nejsem doma v době dodání mé objednávky?

Zásilková služba DPD dodá zboží buď Vám osobně, nebo je nechá u sousedů. Pokud není nikdo k zastižení na uvedené adrese při dodání zboží, řidič Vám nechá oznámení, kde je možné si zásilku vyzvednout. Česká pošta a DPD bude v případě uvedeného telefonního kontaktu mobilního telefonu zákazníka předem informovat o dodání zásilky na adresu doručení (SMS). Po nezastižení adresáta při prvním pokusu se Česká pošta pokusí doručit zásilku následující den nebo Vás budou telefonicky kontaktovat. Pokud ani druhý pokus o doručení nebude úspěšný, následuje třetí pokus. Pokud ani ve třetím případě neproběhne doručení zásilky, bude Váš balík uložený na poště po dobu 10 dní (doba se počítá od prvního pokusu dodání zásilky). Po třetím neúspěšném pokusu Vám kurýr zanechá lístek s adresou, kde je možné si balík vyzvednout. Balík může dopravce nechat u sousedů pouze v případě, že jste o to poštovního operátora v reakci na avízo vysloveně požádali. Stav zásilky lze na stránkách České pošty sledovat nejdříve až v depu v Ústí nad Labem. Děkujeme za pochopení.

Může být objednávka doručena na jinou adresu než je uvedena na faktuře?

Ano. Při odesílání objednávky máte možnost zadat jinou adresu doručení a jinou fakturační. Samotná faktura může být odeslána pouze se zásilkou nebo emailem.

Může být moje objednávka odeslána v určitý den?

V současnosti nejsme schopni zajistit přesné odeslání a doručení zásilky. Vaše objednávka je obvykle odeslána ze skladu během dvou pracovních dnů od jejího obdržení. Poté, co byla objednávka odeslána, trvá její dodání k Vám 2-4 pracovních dní. Zboží je obvykle dodáváno mezi 8 a 16 hodinou. Česká pošta dodává zásilky v okresních a krajských městech i odpoledne - mezi 15. a 19. hodinou. Společnost DPD standartně dodává zásilky do 18h.Pro přesnější informace doporučujeme kontaktovat zásilkovou službu DPD na tel. 841 700 700 nebo se obrátit na Českou poštu.

Zatelefonuje mi řidič přepravní společnosti před dodáním zboží?

Česká pošta i DPD doručení zásilky předem avizuje. Prosíme Vás, abyste za tímto účelem zadali při Vaší registraci Vaše mobilní tel.č. i s předvolbou. Česká pošta a DPD Vám tak budou moci zaslat SMS a informovat Vás o doručení zásilky a případném uložení na poště/v depu v případě nezastižení. Děkujeme!

Do kterých jiných zemí dodáváte zboží?

 

Z našich obchodů www.zoohit.cz a www.zoohit.sk dodáváme zboží kromě České republiky a Slovenska do Polska, Rakouska, Německa a Slovinska.Pro dodání do ostatních evropských zemí (např. Velké Británie, Belgie, Dánska, Finska, Francie, Německa, Itálie, Irska, Lucemburska, Nizozemí, Portugalska, Španělska včetně Baleárských ostrovů, Švédska, Švýcarska) prosíme navštivte naše ostatní obchody, např. www.zooplus.de, www.zooplus.com a www.zooplus.co.uk.

Reklamace a vrácení zboží

Obdržel/a jsem neúplnou objednávku. Co mám dělat?

Může se stát, že balíky s Vaší objednávkou budou doručeny v různé dny. Prosím, ujistěte se, že jste obdrželi všechna balení uvedená v emailu potvrzujícím jejich odeslání. Pokud je dodávka stále neúplná, obraťte se na náš zákaznický servis.

Obdržela/a jsem poškozený produkt. Co mám dělat?

Prosím, kontaktuje náš zákaznický servis v případě, že jste obdrželi poškozený produkt. Pokud je poškození viditelné, zašlete nám prosím fotografie ve format jpg. Jinak nám poškození popište. My Vám pak navrhneme řešení Vaší reklamace.

 

Obdržel/a jsem jiné, než objednané zboží. Co mám dělat?

Prosím, obraťte se na náš zákaznický servis, pokud bylo doručeno jiné, než objednané zboží. Sdělte nám, jaké zboží mělo být doručeno a jaké doopravdy bylo doručeno. Domluvíme se s Vámi na řešení reklamace.

Objednané zboží mi nesedí. Mohu je vrátit?

Ano. Zooplus AG Vám garantuje absolutní právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu během 14 dnů od dodání zboží. Abyste splnili uvedenou lhůtu, stačí jednoduše požádat o vrácení zásilky e-mailem. Všechny produkty, které jste si objednali online a nelíbí se Vám je možné vrátit.

Na jakou adresu je možné zboží vrátit?

Pokud potřebujete adresu pro vrácení zboží, kontaktujte, prosím, náš zákaznický servis. Vyplňte, prosím, formulář o vrácení, který je součástí objednávky a umístěte ho do balíku, který posíláte zpět.

Existuje určitá lhůta pro vrácení zboží?

Protože si ceníme našich zákazníků, má každý z nich absolutní právo během 14 dní od doručení zásilky odstoupit bez udání důvodu od smlouvy. Abyste splnili limit 14 dní, vše, co musíte udělat je kontaktovat nás s požadavkem na vrácení zboží během již zmíněných 14 dnů pomocí kontaktního formuláře. Pokud je storno úspěšné, platby a/nebo služby jsou vráceny oběma stranám. Poté, co obdržíme Vaši zpětnou zásilku, je kupní smlouva zrušena a peníze Vám budou vráceny během 14 dní.

Musím při vrácení zboží platit poštovné?

Kontaktujte, prosím, náš zákaznický servis, pokud si přejete vrátit určité produkty nebo celou zásilku. Neposílejte, prosím, nedostatečně ofrankované zboží. Poštovné při vrácení zboží hradíme vždy my. Pro více informací kontaktujte, prosím, náš zákaznický servis. Všechny doklady nezbytné pro vrácení zboží jsou spolu s účtem součástí zásilky.

Proč jsem obdržel/a fakturu ke zboží, které bylo vyměněno, a které jsem již zaplatil/a s první fakturou?

Pokud vrátíte produkt, bude přeplatek připsán na Váš zákaznický účet. Nejdříve ovšem poté, co obdržíme Vámi vrácené zboží. Pokud už jste zaplatili původní zboží platební kartou, nebudou Vám peníze odečteny znovu. Neberte, prosím, ohled na novou fakturu, která je součástí zásilky.

Pokud je cena produktu, který jste obdržel/a jako náhradu, nižší, než cena původně objednaného produktu, rozdíl bude připsán na Vaše zákaznické konto. Tento rozdíl můžete využít při příští objednávce. Pro více informací ohledně Vašeho účtu kontaktujte, prosím, náš zákaznický servis.

Kupóny a slevy

Jak mohu uplatnit kupón?

Kupón uplatníte tak, že vložíte do nákupního košíku všechno zboží, které chcete koupit, poté zadáte v nákupním košíku v sekci "Kupón" do příslušného okénka kód kupónu a kliknete na "Uplatnit". Poté pokračujte dále k platbě objednávky. Aby se předešlo komplikacím, ujistěte se, že jste znění kupónu zadali správně (např. používejte pomlčky pouze pokud jsou obsaženy v původním kódu kupónu, nepoužívejte mezery). Pokud se neobjeví políčko, ve kterém lze kupón uplatnit, je možné, že jste pro tento nákup již kupón uplatnili. Můžete kliknout na “Změna kupónu” a uplatnit kupón s jiným kódem.

Mohu uplatnit více kupónů v jedné objednávce?

Akceptujeme pouze jeden kupón na slevu či akční produkt na objednávku.

Technické problémy

Položky v nákupním košíku jsou smazané (cookies)

Při odhlášení se ukázala zpráva o chybě. Co mohu dělat?

Ujistěte se, že Váš prohlížeč podporuje cookies. Pokud ne, systém nemůže uložit položky do nákupního košíku. Text o tom, jak nastavit Váš prohlížeč tak, aby povolil cookies, najdete níže.

Do nákupního košíku je možné vložit pouze jeden produkt nebo je smazaný. Co dělám špatně?

Změňte nastavení prohlížeče tak, aby povolil cookies. V textu níže se dozvíte, jak nastavit prohlížeč, aby povolil cookies.

Co jsou cookies?

Cookies jsou alfanumerické identifikační znaky, které jsou odeslány na Váš hard disk přes internetový prohlížeč. Používání cookies je u většiny internetových obchodů obvyklé. Bez povolené funkce cookies by nemohly zůstat produkty, které si chcete objednat, v nákupním košíku uloženy.

K čemu potřebuji cookies u zoohit?

Během Vašeho nakupování u zoohit jsou neustále na Váš hard disk přenášena cookies. To umožňuje našemu systému uložit obsah nákupního košíku během nákupu. Permanentní cookie je uloženo ve Vašem počítači jako soubor a zůstane v něm i po uzavření prohlížeče. Toto cookie může být přečteno při další návštěvě webové stránky. Bez permanentního cookie byste nemohli umístit produkty do košíku a nakupování u zoohit by nebylo možné. Cookies přenášené zoohit jsou důležité pouze pro uložení obsahu nákupního košíku. Ujišťujeme Vás, že v našem systému neuchováváme informace o nákupních zvycích našich zákazníků.

Jak nastavím prohlížeč, aby povolil cookies?

PC

Microsoft Internet Explorer, 6.0 pro PC , Win 32

Z nabídky na vrchní liště Vašeho prohlížeče:

  1. Klikněte na Nástroje a následně na Možnosti internetu.
  2. Najeďte a klikněte na záložku Osobní údaje .
  3. Jako výchozí nastavení prohlížece je přednastaveno Střední utajení, které použití cookies částečně omezuje. Nastavení cookies, jejich povolení či omezení, je možné provést pomocí slideru (jezdce) v levé části této záložky. Pokud máte přednastaven jako hlavní profil - profil Uživatelský, klikněte na tlačítko Pokročilé a zvolte Povolit cookies.
  4. Naše doporučení: Místo nastevní slideru (jezdce) na příslušnou úroveň cookies, klikněte ve stejné záložce na tlačítko Servery, kde do políčka Adresa webového serveru napište naši webovou stránku www.zoohit.cz a kliknete na tlačítko Povolit. Pro potvrzení přenastavení cookies a zavření okna stiskněte tlačítko Ok.
  5. Stiskněte tlačítko Ok.

Mozilla/Firefox 1.7 (a u vyšších verzí) pro PC, Win 32

Z nabídky na vrchní liště Vašeho prohlížeče:

  1. Vyberte Nástroje a dále klikněte na Možnosti.
  2. Dále zvolte v této kategorii Soukromí a klikněte na Cookies .
  3. Ověřte, zda-li je povoleno serverům nastavovat cookies (standardní nastavení), nebo přímo můžete rozhodnout, které cookies by měly nebo neměly být uloženy.
  4. Pro potvrzení stiskněte tlačítko Ok.

Firewall a bezpečnostní certifikáty

Když odešlu objednávku objeví se mi zpráva o chybě: Váš nákupní košík byl smazán. Co dělám špatně?

Pokud používáte Firewall, ujistěte se, že port 443 pro SSL připojení je otevřen. Protože existuje více druhů Firewall, není pro zoohit možné poskytnout detailní informace k nastavení jednotlivých typů. Proto se informujte v instrukcích u Firewallu, který osobně používáte. Pokud pracujete ve firemní síti, kontaktujte pro další informace administrátora.

Také byste se měli ubezpečit, že je na Vašem počítači instalována nejnovější verze programu Firewall.

Můj prohlížeč ukazuje, že platnost bezpečnostních certifikátů vypršela. Proč?

Z toho důvodu, že bezpečností certifikáty mají datum platnosti, může nesprávné nastavení data na Vašem počítači způsobit, že se SSL stránky nezobrazí. Proto se, prosím, ujistěte, jestli je nastavení data a času na Vašem počítači správné.

V průběhu objednávání se objevila chyba. Dostali jste i přesto moji objednávku?

Neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis pokud máte otázky ohledně stavu Vaší objednávky nebo celého procesu objednávání.

Ostatní

 

Obecné informace o internetových prohlížečích

 

Naše stránky by měly být čitelné ve všech strandartních aktuálních prohlížečích. Používání dřívější verze prohlížeče může někdy silně ovlivnit layout a další funkce. Z tohoto důvodu doporučujeme nainstalovat nejnovější verzi Vámi preferovaného prohlížeče.

Upozornění: Změnu nebo update Vašeho prohlížeče provádíte na vlastní riziko. Zooplus v žádném případě nezodpovídá za škody při instalaci, nebo škody vzniklé následkem instalace nebo update prohlížeče Vašeho počítače.

Nastavení PC Cache u různých webových prohlížečů

Protože jsou naše webové stránky a zejména náš elektronický obchod pravidelně a často aktualizovány, doporučujeme nastavit Cache Vašeho prohlížeče tak, aby tyto aktualizace byly ihned ve Vašem prohlížeči zobrazovány. Teprve při správném nastavení Cache si můžete být jisti, že máte přístup k našim nejnovějším nabídkám. Doporučujeme nastavení popsané níže. Na příkladech vybraných prohlížečů je popsáno, jak Cache optimálně nastavit.

PC

Internet Explorer verze 6 (nebo vyšší) pro PC

  1. Na vrchní liště prohlížeče najeďte na Nástroje a v nabídce zvolte Možnosti internetu
  2. V nabídce Možnosti internetu na záložce Obecné v prostředním oddílu Dočasné soubory internetu najeďte na Nastavení, kde je třeba pod Zjišťovat existence novějších verzí uložených stránek nastavit jako aktuální Při každé návštěvě stránky.
  3. Nastavení potvrdíte stisknutím tlačítka Ok .

Mozilla/Firefox verze 1.7 pro PC

  1. Na vrchní liště prohlížeče najeďte na Nástroje a v nabídce zvolte Možnosti.
  2. Vyberte Rozšířené a v podkategorii zvolte Síť.
  3. Kategorie Úložiště režimu offline se vztahuje ke Cache.
  4. Pro potvrzení nastavení klikněte na tlačítko Ok.

K nastavení Cache u všech ostatních internetových prohlížečů se, prosím, podívejte do souboru s pomocí, který by měl být součástí softwaru.

Proč potřebuji JavaScript?

Nabídku zoohit.cz na internetu si můžete prohlédnout i bez programů Java a JavaScript. Přesto Vám však doporučujeme aktivaci JavaScript, díky níž budete mít k dispozici veškeré výhody našich webových stránek. V následující části naleznete příklady aktivace JavaScript ve Vašem prohlížeči:

Microsoft Internet Explorer pro PC

  1. V menu Nástroje zvolte Možnosti internetu.
  2. Klikněte na Zabezpečení.
  3. Vyberte z nabídky Internet a klikněte na Vlastní úroveň.
  4. V Nastavení vyberte Povolit aktivní skriptování.
  5. Potvrďte dvakrát Ok.

Mozilla/Firefox version 1.7 PC

  1. V nabídce Nástroje vyberte Možnosti.
  2. Vyberte kategorii Obsah a zaklikněte Povolit Javu a JavaScript.
  3. Java by měla být aktivována, klikněte na Ok.

U všech dalších internetových prohlížečů najdete návod na aktivaci JavaScriptu v souboru s pomocí.

Vnější okraje obrázku se na webové stránce nezobrazují. Proč?

Webová stránka zoohit je optimalizovaná pro Internet Explorer verze 6.0 a novější, Netscape verze 8 a vyšší a Opera verze 6.0 a vyšší. Webová stránka je také optimalizovaná pro monitory s rozlišením 1024x768 (pokud potřebujete zjistit nastavení Vašeho rozlišení, podívejte se do souboru Pomoc, který je součástí operačního systému).

FAQ (nejčastěji kladené otázky)

Výběr a dostupnost produktů

Na koho se mám obrátit, pokud mám specifickou otázku týkající se určitého produktu?

Můžete kontaktovat náš zákaznický servis pomocí kontaktního formuláře. Váš dotaz bude zodpovězen jedním z odborníků na produkty nejdříve, jak to bude možné.

Proč mi balík doručil jiný dopravce, než kterého jsem si zvolil/a?

Objednali jste si pravděpodobně některý doplněk pro kočku nebo psa, který nemáme momentálně k dispozici v našem hlavním skladu a musí být dovážen z Německa (tuto informaci náš systém vyhodnocuje automaticky). V tomto výjimečném případě, kdy zboží musí být doručeno z německého skladu, využívá naše společnost jiného dopravce, který nabízí služby doručení ze zahraničí. Jedná se však o ojedinělé případy. Děkujeme Vám za pochopení.

 

Proč není možné zaplatit objednávku na dobírku?

Nedávno jsme zprovoznili náš nový sklad, ve kterém se v prvním kroku nachází jen produkty pro psy a kočky. Pro tento nový sklad máme jako jednoho z přepravců Českou poštu, která nabízí i možnost dodání na dobírku. Z ostatních skladů bude zboží (malá zvířata, ptáci a akvaristika) nadále dováženo především DPD, se kterou smlouvu na dodání zboží na dobírku nemáme. Bohužel je tedy nyní možno z našeho nového skladu objednat na dobírku produkty jen pro kočičky a pejsky; pro ptáky, hlodavce a rybičky tato možnost momentálně odpadla (zboží je dováženo ze skladů, které nejsou na Českou poštu a tedy i dobírku napojeny). Zprovozněním tohoto nového skladu jsme schopni zrychlit dobu dodání, lépe balit balíky, snížit ceny a také zalistovat mnohem více českých a slovenských značek produktů. Za tuto komplikaci se Vám velmi omlouváme a doufáme, že pozitiva, která z této změny vzejdou, budou převažovat. Děkujeme Vám za pochopení.

 

Produkt, který si chci objednat není právě dostupný. Mohu si ho i přesto objednat?

Pokud produkt, který si chcete objednat není dočasně na skladu, dáme Vám rádi vědět, kdy ho budeme mít. Klikněte na políčko "Termín dodání" na pravé straně produktu, vložte Váši emailovou adresu a potvrďte informační podmínky. Jakmile budeme mít produkt opět na skladě, oznámíme Vám to emailem.

Jak mohu být informován/a o vašich mimořádných nabídkách?

O našich mimořádných nabídkách Vás informujeme prostřednictvím našeho newsletteru. Jeho zasílání si můžete nastavit kliknutím na odkaz “Newsletter” na naší hlavní stránce na liště vpravo. Tam vyberte, pro jaké nabídky pro jaká zvířata Vás zajímají, vyplňte další požadované údaje a klikněte na “Odeslat”.

Jak dlouho mimořádné nabídky platí?

Mimořádné nabídky platí většinou tak dlouho, dokud jsou produkty na skladě, přičemž se cena může změnit. Všechny produkty (včetně mimořádných nabídek) mohou být objednány v množsví obvyklém pro domácnosti. V určitých případech je množství produktů, které si můžete objednat omezeno (např. na 1 až 2 produkty), aby si zboží mohli objednat všichni zákazníci.

Osobní údaje

Zapomněl/a jsem své heslo. Co mohu dělat?

Zadejte Vaši emailovou adresu, kterou jste si u zoohit registrovali. Na stránce, kde se obvykle přihlašujete klikněte na "Zapoměli jste své heslo" a vložte svou emailovou adresu. Během několika okamžiků obdržíte heslo.

Upozornění: Vaše současné heslo je v našem systému zašifrované, proto není možné si je vyžádat telefonicky.

Jsou mé osobní údaje v bezpečí?

Bezpečnost Vašich osobních údajů a ochrana Vašeho soukromí jsou naší největší prioritou. K zajištění Vaší bezpečnosti na našich stránkách používáme všechna bezpečnostní opatření. To se týká jak platby, tak dalších jiných dat, která s námi sdílíte. Rádi se s Vámi podělíme o informace, týkající se soukromí & bezpečnostních standardů; prosím, kontaktujte náš zákaznický servis pro více informací.

Je v blízkosti mého bydliště obchod zoohit?

zoohit je pouze online obchod a neprovozuje "kamenné" obchody.