Aktivujte si službu zoohit Autobalík a získejte 30% slevu na vybrané prémiové značky

Autobalík 30% sleva

Zjednodušte si život se zoohit Autobalíkem! Není třeba objednávat znovu a znovu: vyberte si produkty našich prémiových značek, které vašemu mazlíčkovi vyhovují, a nechte si je doručovat v pravidelných intervalech až domů. Jako bonus získáte automatickou slevu 5 % na všechny vaše objednávky v rámci služby zoohit Autobalík! 🐾

Ale to není vše! Aktuálně vám nabízíme slevu 30 % na další jednorázovou objednávku prémiových značek Purizon, Concept for Life, Concept for Life VET nebo Wolf of Wilderness. 

Stačí si aktivovat zoohit Autobalík s jednou nebo více těchto značek (Purizon, Concept for Life, Concept for Life VET nebo Wolf of Wilderness) do 31. března 2024 (23:59) a automaticky získáte slevový kód na 30 %*, který můžete použít při jednorázové objednávce vybraných značek. 🎉

Objevte zoohit Autobalík a už nikdy vám nedojde krmivo pro vaše mazlíčky! 🐶🐱

*Slevový kupón naleznete v sekci "Kupóny" v zákaznickém účtu zoohit od 15.04.2024.

Concept for LifeNa míru jejich potřebám🐶 a 🐱
  • Výživová koncepce vyvinutá odborníky
  • Přizpůsobeno věku, plemenu, velikosti, životnímu stylu a nutričním potřebám koček a psů
  • Pečlivě vybrané čerstvé maso, špičkové suroviny, vyvážené složení
Concept for Life
Wolf of Wilderness100% inspirováno vlkem🐶
  • 100% bezobilné receptury
  • 100% prémium se spoustou čerstvého masa
  • 100% inspirováno stravou vlků, s lesními plody, kořeny a divokými bylinami
Wolf of Wilderness
PurizonPlné masa🐶 🐱
  • Granule pro kočky se 70 % složek živočišného původu
  • Granule pro psy s až 80 % složek živočišného původu
  • 0 % obilovin
  • Až 35 % kvalitního ovoce a zeleniny a aromatických bylinek
  • Skvělá stravitelnost a přijatelnost
  • Nízký obsah sacharidů
Purizon
Krok 1
Krok 2
Krok 3

zoohit Autobalík - často kladené dotazy (FAQ)

Co je to zoohit Autobalík?

Služba zoohit Autobalík poskytuje automatické opakované doručení objednávek se slevou 5 %.

Vy si zvolíte produkty, interval doručení a o vše ostatní se postará zoohit. Služba není nijak zpoplatněná, lze ji kdykoli upravit, změnit nebo zrušit bez poplatků nebo dodatečných nákladů. 

Sleva 5 % z aktuální ceny platí pouze na položky s opakovaným doručením zoohit Autobalík

Pro nastavení a fungování Autobalíku je nutné využít platbu pomocí PayPal nebo platební kartou - platební kartu je nutné uložit pro aktivaci slevy a opakované doručení 

Slevu není možné kombinovat ani sčítat s kupóny nebo spořicím programem. Systém vždy uplatní nejvyšší možnou slevu, nemusíte tak počítat, co se lépe vyplatí, uděláme to za vás.

Do své opakované objednávky můžete kdykoli přidat i produkty, které chcete přidat pouze jednorázově, nejpozději dva dny před datem odeslání zásilky. 

Jaké jsou výhody zoohit Autobalíku?

zoohit Autobalík znamená, že se již nemusíte starat o objednávání krmiva a potřeb pro domácí mazlíčky.
A to není vše! Naše služba automatického opakovaného doručení objednávek nabízí i další výhody:

  • Získejte slevu 5 %* z aktuální ceny vámi vybraných položek s opakovaným doručením zoohit Autobalík
  • Zrušení kdykoli, bez předchozího upozornění, dodatečných nákladů nebo storno poplatků
  • Flexibilní dodací intervaly, termíny objednávek a výběr produktů
  • Do Autobalíku lze přidat i jednorázové položky

*Slevu Autobalíku nelze kombinovat s jinými kupóny nebo akcemi ani se slevou ze spořicího programu. U každé položky je vždy automaticky uplatněna nejvyšší sleva.

Jak najdu zoohit Autobalík v aplikaci zoohit?

Abyste mohli používat zoohit Autobalík v naší aplikaci, aktualizujte si, prosím, svou aplikaci zooplus/zoohit na nejnovější verzi v Google Play Store pro Android nebo v Apple App Store pro iOS. Ujistěte se, prosím, že vaše mobilní zařízení má alespoň verzi softwaru Android 23 nebo iOS 15.

Jak zaplatím za svou objednávku zoohit Autobalík?

Za své opakované objednávky zoohit Autobalík můžete platit debetní/kreditní kartou nebo přes PayPal. Platební kartu je nutné uložit pro aktivaci slevy a opakované doručení . Výchozí způsob platby bude nastaven podle platební metody využité při první objednávce Autobalíku. Změnu způsobu platby lze provést v účtu můj zoohit v sekci Můj Autobalík, kde lze upravit jednotlivé zoohit Autobalíky, nebo při placení objednávky.

Jaké jsou náklady na doručení mého zoohit Autobalíku?

Poštovné je zdarma pro všechny zoohit Autobalíky v hodnotě nad 799 Kč pro Českou republiku. Další informace naleznete zde v sekci poštovné a balné.

Je to jediný způsob, jak nastavit zoohit Autobalík?

Na zoohit Autobalík lze převést i již dokončenou objednávku:

  • Otevřete "můj zoohit" a přihlaste se ke svému účtu. Přejděte na "Moje objednávky" a vyberte objednávku, kterou chcete převést na zoohit Autobalík.
  • Kliknutím na "Detaily objednávky" zobrazíte objednané položky
  • Zvolte "Převést na zoohit Autobalík" a spusťte nastavení.
  • Nyní postupujte podle kroků pro nastavení zoohit Autobalíku.

Vaše první objednávka zoohit Autobalíku bude doručena dle standardních podmínek – poté bude automaticky pravidelně doručována v určeném intervalu.

Pokud si přejete provést nějaké změny, pozastavit nebo zrušit zoohit Autobalík, můžete tak učinit snadno a rychle v sekci "Můj Autobalík" ve svém účtu.

Jak provedu změny v mém zoohit Autobalíku?

Vaši objednávku zoohit Autobalík můžete kdykoli změnit, aby vyhovovala vašim aktuálním požadavkům. Stačí přejít do záložky "Můj Autobalík" v sekci "můj zoohit".

Můžete změnit následující:

  • Produkty v zoohit Autobalíku
  • Interval dodání
  • Datum další objednávky
  • Stav předplatného (aktivní nebo pozastavené)
  • Doručovací adresu*
  • Způsob platby*
  • Název Autobalíku

Je to rychlé a snadné:

  • Přejděte do přehledu "Můj Autobalíku" ve svém účtu "můj zoohit".
  • Vyberte objednávku zoohit Autobalíku, kterou chcete změnit, a klikněte na "Upravit službu zoohit Autobalík"
  • Proveďte změny, které potřebujete
  • Uložte změny

*V přehledu služby zoohit Autobalík si můžete vybrat z předem uložených adres nebo způsobů platby. Chcete-li vytvořit novou adresu nebo zaregistrovat novou platební metodu, vytvořte ji prosím v sekci "Mé údaje" v účtu "můj zoohit".

Mohu přidat produkty do svého zoohit Autobalíku?

Výběr produktů nebo odměn můžete ve svém Autobalíku kdykoliv změnit. Můžete si také vybrat, zda chcete k objednávce přidat další produkty trvale nebo jako jednorázovou dodávku.

Je to snadné:

  • Vyberte produkty, které chcete přidat do svého Autobalíku a vložte je do nákupního košíku.
  • Přejděte na přehled zoohit Autobalík ve svém účtu "můj zoohit"
  • Vyberte objednávku, kterou chcete změnit, a klikněte na „Změnit
  • Kliknutím na „Přidat produkty“ zobrazíte produkty ve vašem košíku
  • Vyberte počet produktů, které mají být přidány do další objednávky zoohit
  • U položek vhodných pro opakování zoohit můžete také vybrat, zda má být tato položka trvale přidána do vašeho zoohit Autobalíku.
  • Uložte změny

Mohu přidat dárky zdarma do Autobalíku? Lze kombinovat slevy?

Funguje to jednoduše:

  • Není třeba počítat, která sleva je pro vás výhodnější. Ta nejvýhodnější cena za produkt se automaticky přidá do Autobalíku. (Pokud je sleva na Autobalík 5 % a na produkt je Extra sleva s tlačítkem Uplatnit kupón - Ušetříte 15%, ve vašem košíku se na tento produkt uplatní sleva 15 %)
  • Není možné slevy kombinovat - nesčítají se ani nenásobí.
  • Do první objednávky v rámci opakování je možné jednorázově vložit i dárek zdarma pomocí kupónu, v příští objednávce se automaticky vymaže.
  • Do již aktivovaných Autobalíků pak není možné přidat dárek nebo odměny za zooBody.

Budu upozorněn, než bude odeslán můj příští Autobalík?

Připomínku vám zašleme e-mailem 5 dní před odesláním vaší další objednávky. Pokud potřebujete upravit nebo pozastavit objednávku Autobalíku, můžete tak učinit až 2 dny před datem objednávky. Jednoduše přejděte do sekce "Můj Autobalík" ve svém účtu. Do objednávky můžete přidat i položky pro jednorázové doručení.

Kdy nejpozději mohu změnit svou objednávku v rámci zoohit Autobalíku?

Objednávku Autobalíku můžete změnit až dva dny před datem dalšího doručení. Poté již není možné objednávku měnit.

Co se stane, když položka v zoohit Autobalíku není k dispozici?

Pokud některá z vašich položek zoohit Autobalíku není skladem nebo již není dostupná, budete o situaci informováni. Navrhneme vám vhodné alternativy, které můžete přidat do objednávky jediným kliknutím.

Jaké jsou storno podmínky?

Vaše objednávky v rámci zoohit Autobalíku můžete kdykoli zdarma pozastavit, změnit nebo zrušit ve svém účtu, v záložce "Můj Autobalík". Kliknutím na tlačítko „Zrušit službu Autobalík“.

Na koho se mohu obrátit, pokud mám další otázky?

Pokud máte nějaké dotazy ohledně služby zoohit Autobalík, kontaktujte prosím náš tým zákaznické podpory.

Kde najdu podmínky zoohit Autobalíku?

Obchodní podmínky pro službu zoohit Autobalík naleznete zde.