Váš košík

Váš nákupní košík je bohužel prázdný.

zoohit používá cookies pro účely správné funkce stránky, pro personalizování obsahu a osobní reklamu a pro analýzu datového toku. Zároveň informujeme naše reklamní partnery a analytiky o Vašem používání naší internetové stránky. Během používání naší stránky vyjadřujete souhlas s používáním cookies. Souhlasím s cookies

Doprava zdarma při objednávce nad 699 Kč**

Všeobecné obchodní podmínky

PDF download | vytisknout


1. Oblast působnosti

1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) jsou závazné pro všechny obchodní vztahy mezi společností zooplus AG, Sonnenstraße 15, 80331 Mnichov, (dále jen „Zooplus“) a jejími zákazníky prostřednictvím internetového obchodu www.zoohit.cz.

1.2 V jiných zemích, než je Spolková republika Německo, dodává Zooplus pouze koncovým spotřebitelům. Tyto ochodní podmínky se proto vztahují pouze na případy, kdy osoba, která hodlá zakoupit zboží od prodávajícího, je spotřebitelem, to znamená, že při objednávání zboží nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání (dále jen „Zákazník“).

2. Sdělení před uzavřením smlouvy, objednání zboží, uzavření smlouvy, množstevní omezení

2.1. Sdělení před uzavřením smlouvy

  • 2.1.1. Zooplus si neúčtuje žádné poplatky za užívání dálkových komunikačních systémů, Zákazníkovi však mohou vzniknout obvyklé náklady spojené s užíváním těchto služeb vůči třetím osobám (např. mobilní operátor, poskytovatel internetového připojení).
  • 2.1.2. S výjimkou způsobu platby na dobírku (odst. 9.4) požaduje Zooplus úhradu prodejní ceny (zálohu v plné výši), resp. platbu platební kartou částky odpovídající kupní ceně (odst. 9.3) před vyexpedování zboží Zákazníkovi.
  • 2.1.3. Zooplus neuzavírá smlouvy, jejichž předmětem je opakované plnění, ani smlouvy na dobu neurčitou.
  • 2.1.4. Ceny zboží a služeb jsou na webových stránkách provozovaných společností zooplus uvedeny včetně DPH, včetně všech poplatků stanovených zákonem, celkové náklady za dodání zboží či služeb se mohou lišit podle zvoleného způsobu a poskytovatele dopravy, jakožto i podle způsobu platby a hodnoty objednaného zboží.
  • 2.1.5. Kupní smlouva bude uložena u společnosti Zooplus, přičemž uživatel k ní nemá přístup, shrnutí objednávky je součástí automatického potvrzení zaslaného Zákazníkovi e-mailem.

2.2 Objednání zboží

  • 2.2.1. Zooplus nabízí svým Zákazníkům široký sortiment produktů pro domácí mazlíčky. Kliknutím na výrobek nebo jeho popis se Zákazníkovi zobrazí detailní informace o výrobku, např. detaily týkající se výbavy, velikosti či příchuti výrobku. Zadáním požadovaného množství a kliknutím na symbol nákupního košíku se výrobek umístí do virtuálního nákupního koše.
  • 2.2.2. Kliknutím na symbol „nákupního košíku“ v pravém horním rohu internetového obchodu se Zákazníkovi zobrazí přehled vybraných výrobků. Zákazník tak může zkontrolovat, které výrobky jsou ve virtuálním nákupním košíku vloženy, a v případě potřeby činit změny.
  • 2.2.3. Pokud Zákazník dokončil svůj nákup, pokračuje tlačítkem „K objednávce/pokladna“. Registrovaní Zákazníci v tomto kroku zadají své uživatelské jméno a heslo, aby došlo k automatickému načtení jejich uložených údajů. Nový zákazník se může zaregistrovat a založit si zákaznický účet nebo pokračovat v nákupu bez registrace. V takovém případě musí Zákazník zadat svou adresu a fakturační údaje na následující stránce.
  • 2.2.4 Kliknutím na tlačítko „Další“ se Zákazník dostane na předposlední krok objenávky „Přehled“. Zde se Zákazníkovi zobrazí celá objednávka s uvedením cen (včetně DPH) a cena za poštovné a balné. V tomto kroku může Zákazník zkontrolovat obsah celé objednávky.
  • 2.2.5. Objednávka je dokončená a stává se závaznou kliknutím na tlačítko „Objednat“.

2.3. Uzavření smlouvy

  • 2.3.1. Obrázky výrobků v internetovém obchodě jsou ilustrativní a nepředstavují závazné nabídky k prodeji. Zákazník uzavírá závaznou nabídku k uzavření kupní smlouvy dokončením objednávky kliknutím na tlačítko "Objednat". Zákazník poték obdrží automatické potvrzení o přijetí objednávky e-mailem (potvrzení objednávky). Toto potvrzení objednávky nepředstavuje přijetí nabídky. Smlouva se Zooplus je uzavřena až v okamžiku, kdy Zooplus zašle objednaný výrobek Zákazníkovi a odeslání potvrdí Zákazníkovi e-mailem (potvrzení odeslání).

2.4. Množstevní omezení

  • 2.4.1. Prodej nabízeného zboží je možný pouze v množství obvyklém pro domácí spotřebu a pouze osobám plně způsobilým k právním úkonům.

3. Poštovné a balné

3.1. Zoohit dodává od minimální hodnoty objednávky ve výši 499 Kč (bez poštovného). V rámci ČR je dodání zdarma od hodnoty objednávky 699 Kč, při nižší hodnotě objednávky je účtováno poštovné ve výši 99 Kč (Česká pošta), či 129 Kč (DPD). Námi zasílané balíky mají maximální hmotnost 31 kg, objednávky s vyšší hmotností budou poslány ve dvou a více balících (v závislosti na váze). Za tyto dodatečně vzniklé náklady na zaslání si od druhého balíku, v závislosti na hodnotě a váze Vaší objednávky, účtujeme v rámci ČR servisní poplatek ve výši 69 Kč za balík navíc.

Informace o podmínkách dodání do zahraničí naleznete na této stránce.

4. Dodání zboží

4.1 Pokud není uvedeno v nabídce jinak, je dodací lhůta 2 – 5 dní. Informace o dodacích podmínkách jsou uvedeny zde.

4.2. V případě, že nejsou všechny objednané výrobky skladem, je společnost Zooplus oprávněna zaslat dílčí zásilku na své náklady, pokud s tím Zákazník souhlasí.

4.3. V případě, že společnost Zooplus není schopna, bez vlastního zavinění, objednaný výrobek Zákazníkovi dodat kvůli chybě dodavatele, vyhrazuje si právo odstoupit od smlouvy. V takovém případě Zooplus Zákazníka neprodleně informuje a nabídne mu jiný, srovnatelný výrobek. Pokud není srovnatelný výrobek k dispozici nebo v případě, že Zákazník neprojeví o takový výrobek zájem, poskytne Zooplus Zákazníkovi neprodleně odpovídající protiplnění.

4.4. V případě poškození zboží během přepravy kontaktuje Zákazník neprodleně zákaznický servis. Na základě oznámení Zákazníka může Zooplus požadovat náhradu škody vůči dopravci či dopravnímu pojistiteli. Pokud Zákazník poškození zboží při přepravě nenahlásí, nemá to žádný vliv na jeho zákonná záruční práva.

5. Výhrada vlastnického práva

5.1. Do okamžiku kompletního uhrazení objednávky zůstává zboží vlastnictvím společnosti Zooplus. Před převedením vlastnictví není dovoleno zboží zastavit, převést na jinou osobu, zpracovat nebo změnit bez souhlasu společnosti Zooplus.

6. Poučení o právu na odstoupení od kupní smlouvy

6.1. Zákazníci jsou oprávněni odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní. Následující ustanovení se týkají práva na odstoupení od kupní smlouvy a vyloučení práva na odstoupení od smlouvy. Pokud má Zákazník další dotazy týkající se odstoupení od kupní smlouvy, může se obrátit na zákaznický servis.

Poučení o právu na odstoupení od kupní smlouvy

6.2 Zákazník má právo odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu ve lhůtě 14 dní. Lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne čtrnáct dní ode dne, kdy Zákazník nebo jím určená třetí strana (jiná než dopravce) obdrží poslední zboží.

6.3 Pro uplatnění práva na odstoupení od kupní smlouvy musí Zákazník nás (zooplus AG, Sonnenstr. 15, 80331 Mnichov, Německo, telefon: +420 234 102 198, service@zoohit.cz) informovat prostřednictvím jednoznačného prohlášení (např. dopisem zaslaným poštou nebo e-mailem) o svém rozhodnutí od smlouvy odstoupit.

6.4. Můžete k tomu použít také přiložený formulář pro odstoupení od smlouvy, který ale není povinný.

6.5 Pro dodržení lhůty pro odstoupení od kupní smlouvy postačí, pokud odešlete oznámení o odstoupení od smlouvy před uplynutím čtrnáctidenní lhůty.

 

Následky odstoupení od smlouvy

6.6 V případě účinného odstoupení od kupní smlouvy vrátí Zooplus Zákazníkovi všechny platby, které od Zákazníka za objednávku obdržel, včetně nákladů na dopravu (vyjma dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Zákazníkem zvoleného způsobu dopravy, který je jiný, než nejlevnější standardní způsob dopravy nabízený naší společností). Platby budou vráceny bezodkladně, nejpozději však do čtrnácti dní ode dne, kdy jsme obdrželi Zákazníkovo prohlášení o odstoupení od smlouvy.

6.7 Pro vrácení platby použijeme stejný platební prostředek, který Zákazník použil při počáteční transakci, ledaže by bylo se Zákazníkem dojednáno něco jiného; v žádném případě nebudou Zákazníkovi v souvislosti s vrácením platby účtovány žádné poplatky. Vrácení platby můžeme odmítnout do té doby, dokud neobdržíme vrácené zboží nebo důkaz, že Zákazník zboží odeslal zpět, podle toho, která skutečnost nastane dříve.

6.8 Zboží nám musí Zákazník zaslat zpět neprodleně, nejpozději však do čtrnácti dnů ode dne, kdy nám zaslal oznámení o odstoupení od smlouvy, na adresu:

ZOOHIT
Česká pošta – POSTKOMPLET UL
Jateční 436/77
403 71 Ústí nad Labem

6.9 Lhůta je zachována, bude-li zboží odesláno před uplynutím čtrnáctidenní lhůty.

6.10 Veškeré náklady spojené s vrácením zboží Zákazníkovi uhradíme.

6.11 V případě odstoupení od smlouvy může být vrácená kupní cena ponížena o snížení hodnoty zboží v důsledku s nakládáním s tímto zbožím jiným způsobem, než je nutné k obeznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Konec poučení o právu na odstoupení od kupní smlouvy

Vyloučení práva na odstoupení od smlouvy

6.12. Právo na odstoupení od smlouvy neplatí v případě dodání zboží:

  • 6.12.1. které nebyo továrně vyrobeno a pro jehož výrobu je rozhodující individuální výběr nebo rozhodnutí spotřebitele nebo bylo upraveno podle osobních potřeb spotřebitele,
  • 6.12.2. které podléhá rychlé zkáze nebo jehož datum spotřeby může být rychle překročeno,
  • 6.12.3. v uzavřeném obalu, které není vhodné pro navrácení z důvodu ochrany zdraví a hygienických důvodů, pokud byl po doručení obal porušen,
  • 6.12.4. které bylo po doručení neoddělitelně smíseno s jiným zbožím.

Formulář na odstoupení od smlouvy

Vzorový formulář na odstoupení od smlouvy
(Chcete-li odstoupit od smlouvy, vyplňte a zašlete formulář na níže uvedenou adresu)

 

zooplus AG, Kundenservice
Sonnenstraße 15, 80331 Mnichov, Německo,
service@zoohit.cz
https://www.zoohit.cz/contact/

 

Tímto odstupuji/odstupujeme (*) od mnou/námi (*) uzavřené smlouvy na koupi následujícího zboží (*)/ poskytnutí následujících služeb (*):

— Objednáno dne (*)/Doručeno dne (*):

— Jméno a příjmení spotřebitele/ů:

— Adresa spotřebitele/ů:

— Podpis spotřebitele (pouze při zaslání poštou):

— Datum:

(*) Nehodící se škrtněte.

 

7. Stížnosti a mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

 

7.1. Vážený spotřebiteli, pokud se domníváte, že jsme Vás poškodili nebo nedostáli svým závazkům, kontaktujte nás prostřednictvím kontaktního formuláře. Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje Zooplus prostřednictvím tohoto formuláře. Informaci o vyřízení stížnosti Zákazníka zašle společnost Zooplus na elektronickou adresu Zákazníka.

7.2. Pokud se nám nepodaří vyřešit spor přímo na základě zákona č. 378/2015 Sb., kterým se mění zákon č. 634/1992, o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, máte právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

7.3. Pověřeným subjektem (ADR) k řešení mimosoudních spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem je Česká obchodní inspekce nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem obchodu a průmyslu, viz zde www.mpo.cz/dokument169867.html.

7.4. V případě České obchodní inspekce má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím online formuláře dostupného na jejích webových stránkách https://adr.coi.cz/cs.

7.5. Návrh může spotřebitel podat České obchodní inspekci nebo jinému pověřenému subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil u Zooplus poprvé u své právo, které je předmětem sporu.

7.6. Spotřebitel může také podat návrh prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/. Návrh zde může podat pouze spotřebitel žijící v EU proti podnikateli se sídlem v EU. Zooplus nemá povinnost ani zájem účastnit se řešení mimosoudních spotřebitelských sporů prostřednictvím této platformy.

7.7. Jestliže sporné strany nejsou spokojeny s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo e-mailovou adresu adr@mpo.cz.

7.8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k subjektům mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum ČR.

7.9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelského sporu nesou strany samy.

8. Práva z vadného plnění a jejich uplatnění

8.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí českým právem a jeho příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

8.2. Zooplus Zákazníkovi zaručuje, že zboží při převzetí nevykazuje žádné vady. Za vadu se považuje také plnění jiné věci, jakož i vady v dokladech potřebných pro užívání věci. Zooplus odpovídá Zákazníkovi zejména za to, že v době převzetí zboží Zákazníkem:

  • 8.2.1. vykazuje zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li takové ujednáná, má zboží vlastnoti, které Zooplus nebo výrobce popsal nebo které Zákazník očekával s ohledem na povahu zboží a na základě jimi prováděné reklamy,
  • 8.2.2. je zboží vhodné k účelu, který Zooplus pro jeho použití uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
  • 8.2.3. zboží odpovídá jakostí a provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost a provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • 8.2.4. zboží bylo dodáno v odpovídajícím množství, rozměru, hmotnosti, barvě a velikosti a
  • 8.2.5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

 

8.3. Ustanovení uvedená v odst. 8.2 těchto obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu z důvodu vady, pro kterou byla nižší cena sjednána, u opotřebení zboží způsobeného běžným používáním, u použitého zboží z důvodu vady odpovídající míře opotřebení nebo opotřebení, které zboží vykazovalo při převzetí Zákazníkem, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

8.4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Zákazník je oprávněn uplatnit právo z vadného plnění u spotřebního zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží. Na dárky poskytnuté Zooplusem k nákupu se nevztahuje záruka ani odpovědnost prodávajícího za vady.

8.5. Neoznámí-li Zákazník vadu zboží včas, pozbývá práva odstoupení od smlouvy.

8.6. Neoznámí-li Zákazník vadu zboží bezodkladně poté, co ji mohl při včasné a pečlivé prohlídce zboží zjistit, nebude mu soudem právo z vadného plnění přiznáno. Jedná-li se o skrytou vadu, platí totéž, nebyla-li vada oznámena bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl Zákazník při dostatečné péči zjistit, nejpozději však do dvou let od doručení věci.

8.7. V případě, že je na obalu zboží nebo v reklamě uvedena delší doba použitelnosti, než jaká je uvedená pro výskyt vady v odst. 8.4 větě druhé, pak se pro účely odst. 8.4 věty druhé vychází z této delší doby. U spotřebního zboží, resp. u zboží podléhajícího rychlé zkáze bude vyznačena doba nejkratší trvanlivosti, po kterou lze věc použít.

Podstatné porušení smlouvy

8.8. Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má Zákazník nárok:

  • 8.8.1. na odstranění vady dodáním nové věci bez vad nebo dodáním chybějící věci, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné; pokud je však vadná pouze část věci, může Zákazník požadovat výměnu pouze této části, není-li to možné, má právo odstoupit od smlouvy. Je-li to k povaze věci neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má Zákazník právo na bezplatné odstranění vady,
  • 8.8.2. na odstranění vady opravou věci,
  • 8.8.3. na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
  • 8.8.4. na odstoupení od smlouvy.

8.9. O podstatné porušení smlouvy se jedná tehdy, pokud je vadné plnění takového rázu, o kterém by Zooplus při uzavírání smlouvy věděl nebo vědět mohl, že by Zákazník smlouvu neuzavřel, pokud by toto porušení předvídal.

8.10. Zákazník společnosti Zooplus při oznámení vady nebo bez zbytečného odkladu sdělí, pro jaké právo se rozhodl. Provedenou volbu nemůže Zákazník změnit bez souhlasu společnosti Zooplus; to neplatí, žádal-li Zákazník opravu vady, která je neodstranitelná.

8.11. Neodstraní-li Zooplus vadu v povinné lhůtě nebo Zákazníkovi sdělí, že vadu neodstraní, může Zákazník místo odstranění vady požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od smlouvy.

8.12. Nerozhodne-li se Zákazník včas, má stejná práva jako v případě nepodstatného porušení smlouvy – viz. odst. 8.14.

8.13. Právo na dodání nové věci nebo výměnu součásti má Zákazník v případě odstranitelné vady, nelze-li věc řádně užívat z důvodu opakovaného výskytu vad po provedené opravě nebo z důvodu velkého počtu vad. V takovém případě má Zákazník právo odstoupit od smlouvy.

Nepodstatné porušení smlouvy

8.14. Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má Zákazník právo na odstranění vady nebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

8.15. O nepodstatné porušení smlouvy se jedná v případě, kdy nejsou splněny podmínky uvedené v odst. 8.9.

8.16. Dokud Zákazník nevyužije svého práva na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může Zooplus dodat chybějící části nebo odstranit právní vady. Ostatní vady může Zooplus podle své volby odstranit opravou věci nebo dodáním věci nové, tato volba však nesmí Zákazníkovi způsobit neúměrné náklady.

8.17. Neodstraní-li Zooplus vadu včas nebo odmítne-li vadu odstranit, může Zákazník požadovat slevu z kupní ceny nebo odstoupit od smlouvy. Provedenou volbu nemůže Zákazník změnit bez souhlasu společnosti Zooplus.

Uplatnění práv z vadného plnění

8.18. Práva z vadného plnění uplatňuje Zákazník u Zooplus na adrese:

 

Zooplus AG, Kundenservice,
Sonnenstraße 15, 80331 Mnichov, Německo,
zákaznický servis
https://www.zoohit.cz/contact/

 

8.19. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje den, kdy Zooplus obdržel od Zákazníka reklamované zboží (den převzetí zboží).

8.20. O přípustnosti reklamace rozhodne bez zbytečného odkladu osoba pověřená společností Zooplus, ve složitých případech do 3 pracovních dní. Do této lhůty se nazapočítává přimeřené časové období potřebné pro odborné posouzení vady podle druhu výrobku či služby. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, ledaže se dohodneme na delší lhůtě.

8.21. Uplatnění práv podle odst. 8 těchto obchodních podmínek Zooplus Zákazníkovi písemně potvrdí. Současně uvede, kdy bylo právo uplatněno, jakožto dobu vyřízení reklamace.

8.22. Při dodání nové věci vrátí Zákazník na náklady společnosti Zooplus původně dodanou věc (včetně veškerého dodaného příslušenství).

8.23. V případě oprávněného uplatnění práv z vadného plnění Zooplus Zákazníkovi uhradí účelně vynaložené náklady spojené s přepravou zboží za účelem reklamace, které byly vynaloženy v nezbytném a přiměřeném rozsahu, stejně tak i náklady na poštovné. Za účelně vynaložené nákldy se nepovažují náklady na odstranění vady nebo náklady soudního řízení, jehož předmětem je nárok na přiznání práva z vadného plnění.

8.24. Zákazník nemůže odstoupit od smlouvy nebo požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vráti ve stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí,

  • 8.24.1. došlo-li ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci,
  • 8.24.2. použil-li Zákazník věc před výskytem vady,
  • 8.24.3. neznemožnil-li Zákazník vrácení věci v nezměněném stavu svým jednáním nebo opomenutím, nebo
  • 8.24.4. prodal-li Zákazník všc před výskytem vady, spotřeboval-li ji a nebo pozměnil-li věc při běžném používání; stalo-li se tak jen zčásti, vrátí Zákazník Zooplusu to, co vrátit lze a uhradí Zooplusu náhradu do výše, ve které měl z použití věci prospěch.

8.25. Na žádost Zákazníka Zooplus v písemné formě potvrdí, v jakém rozsahu a po jaké časové období trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění. V tomto potvrzení zooplus vysvětlí obsah, rozsah, podmínky a dobu trvání své odpovědnosti a stejně tak vysvětlí i způsob, jakým lze uplatnit práva z ní plynoucí.

9. Způsoby platby a poukazy

9.1. Způsoby platby

Platbu za zboží je možné provést podle volby dobírkou, kreditní kartou, bankovním převodem nebo přes PayPal. Zooplus si vyhrazuje právo v jenotlivých případech nebo v závislosti na způsobu doručení vybraného Zákazníkem akceptovat pouze určité druhy plateb. Platba zasláním hotovosti nebo šeků není možná.

9.1.1 Bankovní převod

Přeje-li si Zákazník zaplatit bankovním převodem, je nutné zaplatit do 7 dní po obdržení potvrzení objednávky požadovanou částku na níže uvedený bankovní účet (všechny potřebné údaje obdrží Zákazník v automatickém e-mailu).

Bankovní spojení pro české Zákazníky:
zooplus AG
Commerzbank pobočka Praha
předčíslí: 006218
č.ú.: 0010457493
kód banky: 6200

SWIFT: COBACZPX
IBAN: CZ89 6200 0062 1800 1045 7493

9.1.2 Platba platební kartou

Při platbě platební kartou bude částka stržena z účtu Zákazníka během jednoho týdne od odeslání zboží (přijímáme platební karty MasterCard, Visa,).

9.1.3. Platba dobírkou

Platba dobírkou je v České republice nejvyužívanějším způsobem platby za zboží nakoupené prostřednictvím internetu. Za objednané zboží zaplatí Zákazník až při osobním odběru nebo poštovnímu doručovateli na poštovní pobočce.

9.1.4 Platba přes PayPal

PayPal je internetový platební systém na bázi účtu, který umožňuje komukoli s e-mailovou adresou provádět a přijímat platby online prostřednictvím platební karty nebo bankovního účtu. Lze říci, že na internetu mají všichni stejnou banku - Paypal. Na zoohit.cz můžete PayPal k platbám používat bezpečně, snadno a rychle. Nemusíte při každé platbě zadávat údaje o Vaší platební kartě, jedná se tedy o komfortní platební prostředek.

9.2. Kupóny

Při uplatnění slevových kupónů dbejte prosím na konkrétní podmínky, jako je minimální objednávka, platnost kupónu atd. Detailní informace naleznete na kupónu. V každém případě může být v rámci jednoho nákupu uplatněn pouze jeden kupón nebo jedna zákaznická sleva. Vyplacení hodnoty kupónu v hotovosti, stejně jako jeho dodatečné započtení na předcházející objednávky, není možné. Další prodej kupónu jiné osobě je rovněž nepřípustný.

10. Ochrana osobních údajů

10.1. Zooplus bere ochranu osobních dat svých Zákazníků velmi vážně. Prohlášení společnosti Zooplus o ochraně osobních údajů naleznete zde.

11. Provozovatel internetového obchodu

zooplus AG
Sonnenstraße 15 80331 Mnichov
zastoupený představenstvem:
Andrea Skersies
Dr. Cornelius Patt
Andreas Grandinger

Předseda dozorčí rady:
Christian Stahl
Sídlo společnosti: Mnichov
Obvodní soud Mnichov, HRB 125080
DIČ: DE 200 164 421

Zooplus AG je majitelem a provozovatelem lékárny
Apotheke zooplus AG
Mánesova 154/16
407 53 Jiříkov
Česká republika
 

Firma Zooplus AG je v České republice registrovaná na daňovém úřadě pod číslem CZ682942738 jako zahraniční podnikatel dodávající zboží formou zásilkového prodeje koncovému spotřebiteli.

Podle § 8 zákona č. 235/2004 Sb. je zásilkovým prodejem zboží takový prodej, kdy dodavatel z jednoho členského státu prodává zboží osobě do jiného členského státu a tato osoba, kupující, není registrovaná pro daň.

Proto není odpis daně možný.

12. Závěrečná ustanovení

12.1. Je-li nebo stane-li se některé z ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení nejvíce přibližuje. Neplatností či neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

12.2. Právní vztahy založené těmito všeobecnými obchodními podmínkami se řídí německým právem, s výjimkou Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží. Pokud by však byl Zákazník užitím německého práva zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva podle příslušných kolizních norem jinak použila, pak se pro tyto případy použije právní řád, který by se použil v případě neexistence volby práva; v případě Zákazníků s bydlištěm v České republice se pro tyto případy použije české právo.

12.3. Veterinární dietní krmivo by mělo být používáno pouze na doporučení a pod pravidelným dohledem veterináře. Zvíře by mělo během doby podávání krmiva pravidelně (každých 6 měsíců) a v případě zhoršení zdravotního stavu okamžite absolvovat kontrolní prohlídku u veterináře. Zooplus nenese odpovědnost za následky nesprávného používání veterinárních dietních krmivech a za podávání v případech, kdy to zdravotní stav zvířete nevyžaduje.

12.4. Pro smluvní účely Zákazník souhlasí s tím, že mu všechny souhlasy, oznámení, uveřejnění a jiná komunikace a prohlášení mohou být zasílána elektronicky (např. na jeho e-mailovou adresu), přičemž je tím zachována písemná forma.

12.5. Léky by měly být používány pouze na doporučení a pod pravidelným dohledem veterináře. Zvíře by mělo během doby podávání léků pravidelně a v případě zhoršení zdravotního stavu okamžitě absolvovat kontrolní prohlídku u veterináře. Zooplus nenese odpovědnost za následky nesprávného používání léků nebo podávání v případech, kdy to zdravotní stav zvířete nevyžaduje.

13. Verze VOP pro tisk

Kliknutím na odkaz "Verze VOP pro tisk" obdrží Zákazník VOP ve verzi pro tisk. Tu si může následně vytisknout nebo uložit.

Stav těchto VOP: 09.08.2018